Четвер, 19.10.2017, 03:43
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гость
НАШЕ ОПИТУВАННЯ
ЧИ ПІДТРИМУЄТЕ ВИ ІДЕЮ ВІДНОВЛЕННЯ ДЛЯ СКАЛИ-ПОДІЛЬСЬКОЇ СТАТУСУ МІСТА?
Всього відповідей: 37
ФОРМА ВХОДУ
СТАТИСТИКА

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Фото дня
Годинник
КАЛЕНДАР
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Календар подій
Календар України
Курс валют
курс валют в Украине сегодня
banker.ua
НАША КНОПКА
САЙТИ СКАЛИ-ПОД.
Головна » 2016 » Лютий » 10 » Бюджет - 2016
21:54
Бюджет - 2016

УКРАЇНА

ТЕРНОПІЛЬСЬКА  ОБЛАСТЬ БОРЩІВСЬКИЙ  РАЙОН

СКАЛА-ПОДІЛЬСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

СЬОМЕ  СКЛИКАННЯ

ДРУГА   СЕСІЯ

ДРУГЕ ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ

 РІШЕННЯ

Від   30 грудня  2015 р.  №25/2-2015

Про селищний бюджет на 2016 рік.    

Відповідно  до   Закону  України  “Про  місцеве  самоврядування  у  Україні “,  селищна  рада

В И Р І Ш И Л А :

1.Визначити на 2016 рік:

— доходи місцевого бюджету у сумі 25586,9 тис. гривень, в тому числі доходи загального фонду місцевого бюджету 25386,9 тис. гривень, доходи спеціального фонду місцевого бюджету 200 тис. гривень, згідно з додатком 1;

— видатки місцевого бюджету у сумі 25586,9 тис. гривень, в тому числі видатки загального фонду місцевого бюджету 25386,9 тис. гривень, видатки спеціального фонду місцевого бюджету 200 тис. гривень;

2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів місцевого  бюджету на 2016 рік за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів, у тому числі по загальному фонду 25386,9 тис. гривень та спеціальному фонду 200  тис. гривень, згідно з додатком 3.

3. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів місцевого бюджету у сумі 300,0 тис. гривень.

4. Затвердити на 2016 рік резервний фонд місцевого бюджету у сумі 100 тис. гривень.

5. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду місцевого бюджету на 2016 рік за їх економічною структурою:

-         оплата праці працівників бюджетних установ;

-         нарахування на заробітну плату;

-         придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;

-         забезпечення продуктами харчування;

-         оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

-         поточні трансферти населенню.

6. Селищній раді, головним розпорядникам та керівникам бюджетних установ забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

7.  Установити , що господарські організації, які належать до спільної власності територіальної громади селища, або у статутних фондах яких є частка спільної власності територіальної громади, сплачують до загального фонду бюджету частину прибутку / доходу /.

7.1 Відрахування частини прибутку / доходу / здійснюється господарськими організаціями та їх об’єднаннями і дочірніми підприємствами, суб’єктами господарювання, у статутному фонді яких до спільної власності територіальної громади належать частки / акції, паї / та їх дочірніми підприємствами у розмірі 15 відсотків чистого прибутку / доходу / розрахованого згідно з положеннями / стандартами / бухгалтерського обліку.

7.2 Для господарських організацій , у статутних фондах яких є частка спільної власності територіальної громади селища зазначені відрахування провадяться з частини прибутку / доходу / відповідно до розміру комунальної частки у їх статутних фондах.

7.3 Частина прибутку / доходу /, що підлягає сплаті до загального фонду, розраховується господарськими організаціями  відповідно до порядку, встановленого Державною податковою адміністрацією України для господарських  організацій державної форми власності.

7.4 Розрахунок частини прибутку /доходу / подається до органів державної податкової служби у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток.

8. Надати право селищному голові:

8.1. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України отримувати у порядку визначеному Кабінетом Міністрів України позики в органах Державної казначейської служби України на покриття тимчасових касових розривів селищного бюджету, пов‘язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;

8.2. В процесі виконання селищного бюджету у виняткових випадках за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі в розрізі економічної класифікації бюджету в межах загального обсягу бюджетних призначень за кодом тимчасової класифікації видатків та кредитування окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету.

9. Надати право селищній раді:

9.1. Здійснювати перерозподіл видатків бюджету в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів селищного бюджету за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування окремо за загальним та спеціальними фондами бюджету, включаючи резервний фонд бюджету, дотації та субвенції (з урахуванням частини шостої статті 102 та частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України), а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків за погодженням із постійною комісію селищної ради з питань фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку;

10. Установити, що у загальному фонді селищого бюджету на 2016 рік до доходів належать надходження, визначені статтею 69 Бюджетного кодексу України.

11. Установити, що джерелами формування спеціального фонду селищного бюджету 2016 рік у частині доходів є надходження, визначені статтею 69.1 Бюджетного кодексу України.

12.  Додатки № 1, 3 до цього рішення є його невід’ємною частиною.  

13. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну  комісію селищної ради з питань соціально-економічного розвитку, фінансів і бюджету.                        

Селищний  голова                                                                          В. П. Мирончук


 
 
Категорія: Влада | Переглядів: 642 | Додав: dubchak | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 7
7  
Для чого ви тоді друкуєте рішення сесії про прийнятий бюджет на 2016 рік і п.12 цього рішення зазначуєте що додатки 1-3 є невідємною частиною даного рішення. Ви самі собі суперечите. Ви пишете наш сайт чій сайт ви маєте наувазі.Якщо він інформаційний то давайте повну і чітку інформацію а не часткову.

0
6  
Дорога Аню! Незабаром селищна рада буде мати свій офіційний сайт, на якому посадові особи будуть публікувати різноманітну інформацію, наш сайт тепер  - інформаційний. Ми будемо знайомити вас із життям новоутвореної громади, будемо висвітлювати різні події. Будемо спілкуватись з вами через коментарі, на офіційному сайті коментарів не буде, лише офіційна інформація.

5  
На одній з перших сесій ц.р. мали затверджуватися ставки місцевих податків і зборів, районна податкова служба має теж планувати доходи бюджетних поступлень на підставі них. Де є опубліковано про ставки тих податків ?? Чому це є таким секретом ?? Щоб москаль не дізнався ?? Доре засекречена криївка знаходиться в смт. Скала-Подільська по вул. І.Франка, 2.   Відкрито "учбово-тренувальну" бухгалтерію, буде своя кузня кадрів для президенського кадрового резерву. А затвердженого плану документообороту на стіні нема, як нема й затверджених посадових обов"язків для держслужбовців. Хто те все має поробити ?? Може, нам "пороблено в Україні"??? Без відкритих конкурсів приймають на роботу, головне - щоб був "лояльним" до керівництва. За незаконний прийом на роботу - всю суму нарахованої зарплати такому керівнику вираховують з його ж зарплати. Аякже, підписував текст присяги держслужбовця, там таке є. А Ви читали самий текст присяги держслужбовця? Ні ??  Забийте в ҐУҐЛ - і зразу все вийде на екрані. Добра штука той інтернет. Ти тут, постанова чи закон - хто знає де. Задай правильно запитання і одержиш правильну /вичерпну/ відповідь.  А нє те що в нас. Покажи, кажу до землевпорядника, рішення сесії про передачу земель рай- чи облдержадміністрації. Без сесії - ніяк. Вона показує стару карту і каже що так було, нема на карті. Та та карта старша від Вас, хто її поновлював?? І коли. А земля де стояла, там і стоїть. Те все що до об"їздної дороги - не передано нічого нікому. Отак ми "ПРАЦЮЄМО", компетентно. Слава ГЕРОЯМ ПРАЦІ !!!
Добавити їм з/плати за те щоб геморрой добре висиджували в конторі. Навіть не поїхала з земельною комісією. Віктор Павлович, врахуйте - карта, хоч стара - є, землевпорядника нема. На конкурс оголошення, иоже знайдеться з старих сільрад, що до Скали приєднувалися. Будьмо ! За владу Рад ! Не радянських рад, якими керували партократи, а - Рад. Хай живе місцеве самоврядування ! Так і в Конституції України пише.

4  
24-го лютого ц.р. була сесія, знаю бо там був. І досі ніхто нічого з "близлежащих деревень" не чув і не знає. Інформаційних стендів по селах нема і не скоро буде. Навіть в сільраді нема нічого з цього приводу. А ще є ой як багато невирішених питань. Наприклад, 24 депутати + юристконсультант (був присутнім в залі клубу і не "спам"ятав) проголосували за покриття касового розриву Скала-Подільському ККП ЗА ВОДОПОСТАЧАННЯ
в сумі 25.000 грн. Якраз по 1 тис. на душу населення. Не можна надходженнями до бюджету (ПОДАТКАМИ) покривати безгосподарність, безвідповідальність спеціалістів (економістів і бухгалтерів). Так каже 869 Постанова КМУ. Але кому казати?? Поки не шкробнуть по кишені кожного - наш брат не зрозуміє. Тарифи мають бути ЕКОНОМІЧНО-ОБГРУНТОВАНІ. Вони були завищені, зараз - в самий раз. Нічого не треба покривати, можна ті кошти використати на придбання ще одного комп"ютера для ККП разом з ліцензійним програмним забезпеченням. Можна купити за кошти с/ради насос чи інше обладнання, яке не закладено в тариф на водопостачання. Але поки не буде чітко видно чому виник касовий розрив - не можна так легковажно підносити руку, не розібравшись. Коли було заслухано на сесії чи хоч на комісії по тарифах і цінах (яка досі не створена, в крайньому разі - на дошці оголошень - нема) звіт про роботу ККП чи ДП "Благоустрій" за певний період ?? Хто ставив питання про це на сесії ?? Так ставили як за офіційний сайт ??

3  
А де решта додатків? Чи ще не доробили? А як же працюєте без додатків? А власні надходження - це надходження від подачок голові і бухгалтеру?

0
2  
Було-б добре йому подякувати за відремонтовані дороги,підвищені зарплати і пенсії,адекватні тарифи на комуналку.Жаль не вдалось...Це- іронія.А насправді - влада проживає в іншій реальності.

1  
Що, ще не можете "зварґанити" бюджетний розпис по статтяз розходів і по періодах використання. Дурні гроші не вмієте розділити по-ґосподарськи, щоб на все вистачило. А як би Вам, панове, треба було їх заробити при ринкових умовах. Пєсєц, руки догори. А три місяці тому билися в груди, що ми вміємо, ми знаємо... Треба було привселюдно сказати : Ми ВАм ЛАПШУ вміємо порозвішувати на вуха. І таки 509 бабок повірили, голоси віддали. Де той дупутат від 167-го округу ? Що Вам казав, що Ви навіть нікого не закликали до клубу. Нате Вам ще його номер тел. 067-351-31-33, Олег Степанович. Нехай хоч організує громадську приймальню, бо в Борщові вона закрита постійно. Може щось посприяє для Скали ?

Имя *:
Email:
Код *: